Wednesday, May 12, 2010

Lunch our~ My new pLace..

muka-muka lapar (kot?) hehe.. we're waiting for food.. pRof zahurin belanja semua..

bergambar bersama prof zahurin (tudung coklat) , n minoo (tudung hijau) dan semua yg terbabit :)

salam..
11 may 2010, merupakan hari kedua saya berada di jabatan farmakologi, (lab farmakogenomic). tugasan sebagai seorang pelajar LI, telah bermula pada hari itu. Agak mencabar, dan memang mencabar la bagi saya, sebab pengalaman pertama approach orang utk mintak sampel saliva mereka. huhu.. Prof zahurin letakkan saya di bawah student Phd nya iaitu Minoo. Minoo sedang menjalankan kajiannya terhadap tindakbalas sejenis drug (anti epilepsi) terhadap pesakit epilepsi (sawan).Seterusnya, tesis beliau berjaya dipublishkan.. alhamdulillah.. dengan kejayaan tersebut telah mengharumkan nama jabatan terbabit. Oleh kerana itu, Prof pun mengadakan jamuan lunch untk minoo dan semua staff2 lab farmakigenomic bersama beberapa pensyarah lain.
saya yang baru masuk ni..? hehe.. malu gakla nak join sebenonya, tapi dah di ajak sama.. so.. rezeki jangan ditolakkan? huhu.. Lunch sempena kejayaan minoo tersebut di sambut di KLGCC..(Kuala Lumpur golf and country club), bukit kiara.. saya pon pertama kali la jejak kaki kat situ.. nampak la padang golf yang beso. (ala2 sawah padi kot).. tak tahu nak makan apa, saya just follow je kawan saya ( zihan dan ern chi ). hehe.. menu: ayam bersalut telur+spagetti+cheese.. (sedap gak) n haha.. lucunya saya order air milo ais jer.. yg lain2 sume mcm order air jus2.. kire ok la tu kan milo ais, sedap gak.. 
cmtula pengalaman hari ke-2 saya kt tempat baru... huhu.. hari2 yang mendatang belum tentu lagi..smoga Allah mudahkan urusan saya dan juga kawan2 saya yng LI kat tempat lain.. rindu la kat kawan2 sume.. isk3..

all the best!~insyaallah..

No comments: