Saturday, July 3, 2010

Terima Kasih PharmaCogenomic Lab..

 love and appreciate others..
salam..
tanggal 2 julai 2010. hari jumaat, secara rasminya saya telah berjaya menamatkan latihan industri saya di jabatan farmakologi selama 2 bulan.. Alhamdulillah.. 
bercampur antara sedih dan gembira.. sedih meninggalkan kawan2 esp yang dah bnyk membantu saya sepanjang LI tersebut.. dan Gembira kerana LI berjalan dgn baik, dah boleh graduate lepas ni..he2..(insyaallah)..
pengalaman tidak boleh dirasai dengan mendengarnya dari orang lain, tetapi pengalaman dapat dirasai ketika kita sendiri menempuh dan melaluinya...
tension, malas, 'ter'rajin (hu2), boring, penat, sedih, gembira; lucu, kene buli? bengang, geram. ketawa ..semuanya ada dalam pengalaman sepanjang 2 bulan tersebut... ;) biasa la tu kan.. setiap hari adalah hari yang baru.. 
adakah kehadiran saya dirasai oleh semua member2 lab? saya tidak tahu..namun sebagai manusia, saya bersyukur kepadaNya, kerana dapat mengenali mereka, perwatakan mereka, keceriaan mereka, kesedihan mereka, bertukar2 cerita dan lain2..
saya hanya menumpang sekejap dalam kehidupan mereka, walaupun begitu saya gembira, kerana  kawan2 melayan saya dgn baik,(tapi tadi saya tulis kene buli? hee...ade la kes2 tertentu..haha)  terharunyer.. biarpon sebenarnya saya jarang juga berbual dgn mereka, kecuali 1-2 org:).. bila ada antara mereka yg buat lucu, saya tersenyum, cerianyer ;) senyum dr hati.. (time tu tgh buat lab work...senyum sorg2. =)
saya juga sering kali segan kalau bertembung dgn Prof, ;) tapi prof sentiasa melemparkan senyumannye, saya pon turut tersenyum..

:'-) sad and sorrow.. but hidup must go on.. 
sa azkuru kulluhum. i will remember all of them..

zihan.. kak haslyna.. ernchi... gareth...shamsul..aizat..kak siti..minoo, renuga,  Prof dan lain2.. thanks.. terima kasih semua!~ semoga kawan2 semua berjaya dgn cemerlang dalam lapangan masing2..amin :) ade rezeki, kite berjumpe kembali..


with all my heart~

2 comments:

Anonymous said...

zihan ker? : ohh sedihnyer.:(..saya akan merindui akk..smg akk juga akan berjaya dalam hidup..tk cr my dear.

+AnamuSafir+ said...

:) everything will be remember..
ala.. buli comel2 jer.. hehe..
tq zihan.. miss u too..