Tuesday, September 15, 2009

secubit kata-kata..~ =P

assalamualaikum..
herm.. selamat membaca kepada semua.. =D..
dah tinggal 5 hari je ramadhan..
apakah sudah ditemui malam alqadar?
wallahualam..
saya sendiri pun tidak tahu bila..
ada kata malam2 ganjil..tetapi Allah lebih mengetahui..
dirahsiakan malam itu agar umat islam berusaha untuk menemuinya..
seperti seorang kekasih yang menemui buah hatinya.. ( cewah..)
herm..
selamat menyambut hari raya semua..maaf zahir batin.
meriah atau tidak hari raya nanti bergantung kepada kemeriahan dalam diri kita..
paling tak suka ..bunyi bom mercun.. huhu.. saya tak minatla main2 mercun ni.. hehe..
kecik2 dulu ade ler main ( bunga api jer)..
ha.. baca tak kat bawah ni? bunga api, mercun bukan tuntutan islam? sbb menganggu orang, bunyi bising membuatkan orang sakit hati dan sakit telinga..
bagi yang sakit jantung.. erm.. jaga2la.. takut2 boleh meninggal..
kepada kanak2 di luar sana... fikir2kanlah sebelum main bom mercun tu.. anda mampu mengubahnya..

okla.. selamat meneruskan kehidupan...selagi roh masih di dalam jasad-

-anamusafir-

2 comments:

syzmira said...

selamat hari raya maaf zahir batin sera :)

Anonymous said...

tq mira :-) -sera. slmt hr raya gak