Wednesday, November 18, 2009

AT LAST...syukur ('',)


Assalamualaikum wbt…

Ush.. sejuknya.. tak tertahan tulang-tulang aku.. tangan dah macam nak beku dok dalam dewan ni..
Penat arr tangan nak meneruskan penulisanku itu.. tak pe tak pe.. sikit je lagi..
Macam biasa, aku pasti sahaja akan siap beberapa puluh minit lebih awal dari masa yang diperuntukkan.. acece..
Semak-semak jap jawapan..
Hmm.. ni dah ok la kot.. konsep khalifah mannusia..
Pencemaran alam sekitar.. uh.. ok dah kot.. biar la..
Asas-asas diharuskan pembedahan ke atas mayat.. n contoh-contoh fiqh islam.. hmm..
Macam ok kot.. dah lenguh tangan ni..
Akhirnya...
Tepat jam 5 petang..
”candidate of bla bla bla.. please stop writting.. bla bla bla.. u are not allow to leave the exam hall until ketas jawapan di kutip .. n bla bla bla.. “..

Hahaah.. finally!! Masa yang ditunggu sekian lama dah tiba!!

Alhamdulillah.. yahoooo!! Takbir!! Hehe.. dah tamat sudah exam aku.. huh.. akhirnya.. wa akhiron.. intaha imtihaniii. Bestnyer…

Hujan pulak lebat menggila semasa tunggu kat luar dewan tadi.. dalam jam 2 petang tadi sampailah aku habis exam.. tapi masa dah habis kol 5 tu.. hujan mcm nak redha cket2la..

n.. pi pasar malam yang ada kat sebelah umah.. makan puas2.. he3..

kla. Tu je..

’ala kulli hal.. alhamdulillah dah hbs exam~

0 comments: