Friday, January 8, 2010

Tahniah!! dapat Baby!!


tahniah kepada comel.. kerana selamat melahirkan 4 ekor anak pada 4 jan 20210 yang lalu.. he3. alhamdulillah

lucunya. al kisah.. pada hari isnin lalu, aku telah dimaklumkan oleh ibu, yang comel selamat lahirkan anaknya,. hehe. yg 'seronoknya', comel beranak kat bawah katil aku! waaa.. hbsla.. konfirm kotor punyer. huhu.. tapi ibu kata dah bersihkan dah. hehe..

ape2pon. congrate to comel. :-)

6 comments:

Husna Aqilah binti Alias said...

Tahniah kpd kucing akak.Ops,terlupa nak beri slm..Assalamualaikum..Kesian akk.sbb katil kk yg jd mangse..Akk sukerrr kucing?Sy sukerr sngt kucing smpai berpuluh-puluh ekor kucing tp entah pergi ke maner.huhu..Keylah,stakat ni jerlah..Assalamualaikum..

anamusafir87 said...

waalaikmusalam dik husna:-) hehe.. aa suka,. kucing akak ada 4 ekor je kat umah, dulu mmg banyak sampai 10-11 dalam satu2 masa.. tp tula.. ad yg mati n ada yang hilang. heee.. ok:-) tq for ur comment. waalaikmslm :-)

Iznie said...

ye yeh...
tahniah utk si comel dan akak juga...hik3


mesti comel2 belaka anak2 dye.... ~~ngee...~~

anamusafir87 said...

hehe.. time kasiha dik iznie.. akak tak tgk lg anak kucing tu, coz akak kat UM skrg :-) hehe..pasti comel!

Saffa Nadiah said...

eh bkn nme die veronica ke?? hahaha..nme mat saleh kitorg bgi, tpi maklang tuka gak jd siti laa nurul laa..haha.salam..sume org sihat ke? harap2 mcm tulaa..bru je ndia sedr tdi yg kitorg akn blik mesia thun ni..waa..xsabarnye.rindu giler kt sume.. =D

anamusafir87 said...

nadia.. bukan veronica@putih.. dia dah lama hilang.. isk2... xtahula pi mana.. ni kucing baru jumpe bulan 7 2009 hrtu. skrg dah pon beranak.. hehe..
alhamdulillah sehat jer, korg kt sana cmne? hehe.. yeee.. kitorg tunggu nadia n family balik malaysia :-)