Saturday, February 22, 2014

My Diary.. Naruto Read it?

''i'm your hero''

-Diari Maya Ku-


kadang-kadang..
bila duduk diam-diam depan laptop,
duduk senyap-senyap,
sambil dengar lagu kegemaran,
sambil menyelak-nyelak helaian blog maya ini,

timbul satu 'feeling'
perasaan yang ..'oh.. aku dah besar..'
'oh.. mcm nie eh aku dulu.. haha'
'oh..poyo nye aku tulis ni..'
kerana..
aku sedar..

dah 6 tahun..
6 tahun ...
blog ini bernafas..
sedikit sebanyak memori aku tersimpan disini..

walaupun hanya aku sahaja yang selalu menghayatinya,
(pasai.. mana ada orang review sangat.. hehe)
tapi aku bangga,
dapat mencoretkan sesuatu di kanvas elektronik ini.
aku dapat lihat peralihan zaman,
variasi kenangan,
dan seribu macam perasaan..
bermula dari 2009, tahun ke-2 aku kat UM..
sampai la sekarang.. aku kembali ke sekolah..

*haha..
itula.. dah besar pon kene pegi sekolah~
mengadap budak-budak kecik yang telatahnya tiada berkesudahan,
nasib baik comel-comel..*

selagi nafas belum tamat,
selagi kiamat belum datang,
ini lah blog di sepanjang lembaran maya ini..
akan ku kenang sampai mati.

Bakatku dalam menulis diari telah dikesan sejak aku berumur 9 tahun. wow..
kecik-kecik dah pandai tulis diari.
 Penuh dan sarat  dengan cerita harian dari awal tahun sampai akhir tahun.
tapi bila dah makin tua.. bnyk je yang kosong.. 

that's it.

hmm, tengok sapa yang tengah baca buku diari aku tu?

uzumaki naruto..
dia tengah baca sambil senyuman terukir di mulutnya... kiki..


-sayonara-

0 comments: