Wednesday, May 5, 2010

5 mei 2010, Alhamdulillah..akhirnya!

yeayyyy!!

salam.... alhamdulillah!.. alhamdulillah! jam 1.30 ptg td sudah berlalu..
akhirnya.. saya sudah berjaya! eh? hehe..
dah tamat peperiksaan buat terakhir kalinya di UM terchenta.. oh... huhu2..
hari ini, menjawab 2 paper.. jam 8.30 pagi dan jam 11.30 pagi.. tangan terasa penat...alhamdulillah dapat jua habiskan dakwat2 terakhir di atas kertas jawapan!
keputusan peperiksaan pula.. kite berserah je pada Allah.. Smoga Dia beri yang terbaik..
dan..
yang agak gentar.. 10 mei ini.. hehe. takutnya.. saya akan menjalani latihan industri di fakulti perubatan Universiti Malaya.. mudah2an Allah permudahkan perjalanan saya sepanjang praktikal ini.. dan semoga Allah beri saya ketabahan yang berpanjangan.. ameen............

Sekalung dan berkalung2 tahniah kepada mereka2 yang dah hbs exam.. dan kepada yg belum, teruskan perjuangan dan usaha2 terakhir anda! (^^,)..all the best~

4 comments:

oshin68 said...

Slm..,

Wah dah merdeka lah ni...moksu doakan mudah2an dapat keputusan yg cemerlang...n selamat berpractikal!!!

+AnamuSafir+ said...

wsalam moksu.. ^^, insyaallah.. time kasih moksu :))) he2,, aminnn

fresh-o-range said...

salam

yuhuuuuuuuuu

wuahhhhh....!! da abes! bestnyer..faham perasaan itu..!!

skrg sy ngah berlawan dgn diri sndiri nih..utk lab work..giler kene marah aritu..giler tingtong jugak haku..juga giler kentang yg amat...hua3..doakan sy ye cik..hehehuhu

samat berpraktikal di UM..hu2..best2

tahniahhhhhhhhhhhhhhhhh!!

+AnamuSafir+ said...

wassalam cik oreeeeeeeeeeeeeeeeeennn.. hehe..yup2.. rasa itu pasti dirasai bagi kelompok2 yang dah habs exam mcm saya, hepi tak terkata..tp ada ketika cuak giler bila mikio nak praktikal. hehe..
oh cik oren, muge awak sntiasa dikurniakan ketabahan!! tatotnya..sy xsuke kene mrh :( nnti nngis plak..wa.. awak tabah! maceh krn doakan sy :) all the best for u too!!